srpanj 25, 2017

Mogu li muškarci lakše smršaviti nego žene?

Muškarci ne razmišljaju o mršavljenju?

Kaže se kako je debljina posljedica loših prehrambenih navika i nedovoljnog kretanja, odnosno unosa energije većeg od njezine potrošnje. Problem s težinom podjednako pogađa i muškarce i žene. Ponekad kod muškarca postoji problem u nesagledanju posljedica koje donosi prekomjerna težina te mnogi muškarci počnu razmišljati o pretilosti tek u situaciji kad im ona počne utjecati na zdravlje. Bolje rečeno potreban im je često dodatan motiv kako bi krenuli mijenjati svoje navike ili započeti zdraviji život.

„U Hrvatskoj ima trenutno veći broj pretilih muškaraca nego žena“

Muškarci su više usmjereni na cilj

No za razliku od žena, muškarci lakše mogu smršaviti jer su više usmjereni na cilj, kada počnu sa svojim planom zdrave prehrane ili navika. Zahvaljujući testosteronu, muškarci imaju masu veću od dvadeset do trideset pet posto u odnosu na žene iste težine. To muškarcima daje stanovitu prednost kod restrikcijske dijete. Dakle, kad gube kilograme, muškarci ih više i brže gube od žena. Prosječan muškarac unosi između 500 i 1000kcal više od žena, a zanimljiv je podatak kako se muškarci odlučuju četiri puta rjeđe za dijetu od žena.

Evo nekoliko savjeta za muškarce koji imaju problema s debljinom:

  1. Probajte jesti nemasne izvore proteina uz svaki obrok (piletina, riba, jaja, sir…)
  2. Postanite svjesni da je ogroman izvor ugljikohidrata iz voća i povrća
  3. Probajte smanjiti količinu kruha koji uzimate i po mogučnosti ga izbaciti prilikom večere
  4. Probajte izbjegavati alkohol ili ga svedite na najmanju moguću mjeru (ovo će možda nekima predstavljati najveći problem J)
  5. Postanite svjesni kako je gubljenje kilograma često teško jer iziskuje fizičke i emocionalne napore
  6. Nemojte isključivo promatrati kilograme kao ključan pokazatelj uspješnosti programa jer su mišići teži od masti
  7. Vježbajte i krečite se što više možete; u početku to može biti i hodanje, minimalno pola sata dnevno
  8. Koristite namirnice Ili dodatke prehrani koji pomažu sagorjevanju masti, npr. đumbir je jako dobar u topljenju masti jer povećava prokrvljenost mišića, pomaže u topljenju masti i otklanjanju boli uslijed upale mišića

Sve u svemu, pretilost kao modernu bolest ne treba olako uzimati jer ona predstavlja veći rizik za različite tipove bolesti, poput šećerne bolesti ili bolesti krvnih žila. Stoga krenite u izazov jer će vam tijelo biti jako zahvalno!

Prehrana
About herbafastadm1n

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Herbafast.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i sustav oglašavanja. Stranica sadrži i neke informacije namijenjene samo ZA ZDRAVSTVENE DJELATNIKE. Prihvaćanjem korištenja, suglasni ste da ste zdravstveni djelatnik i da prihvatate našu politiku privatnosti. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zatvori